Hospitality Consultancy

"Met raad en daad..."

Vriendelijkheid kost niets en iedereen heeft het in zich. Maar hoé pas je het toe? Wat en wie maakt het verschil dat de klant jouw zaak bezoekt en niet je concurrent? 

In deze tijd van toename van online shops en horeca concepten wordt het steeds belangrijker dat het verlenen van goede service en het creëren van een warm welkom in jouw zaak top geregeld is. Al is jouw winkel of restaurant nog zo mooi ingericht of ontworpen, als jouw klant of gasten zich er niet prettig voelen haal je je beoogde resultaten niet.

Hoeveel rendement haal je uit een leuke, leerzame en effectieve hospitality training voor jouw medewerkers? 

Wat gaan jouw gasten en klanten voor recensie over de vriendelijkheid geven online? Gaan ze jouw zaak aanbevelen of niet? Hoe kun je de onderscheidende factor zijn in jouw stad?

Hendriks&Sales stelt met veel plezier Hospitality/Sales workshops samen waarin jij met jouw team een ontzettend leuke en leerzame dag hebt die je omzet doet stijgen en je medewerkers met nog meer plezier aan het werk laat gaan.

Neem contact met ons op voor het maken van een afspraak.